Urychlení digitalizace jako východisko z krize s efektivnějšími procesy

Urychlení digitalizace jako východisko z krize s efektivnějšími procesy

Poradensko-technologická společnost Aimtec dodává svá řešení bez nutnosti setkání zákazníka a dodavatele. Firma tímto krokem umožnuje i v aktuální složité situaci nasazení nových softwarových řešení, a tím zefektivnění výroby a interní logistiky. Digitalizace a automatizace, na kterou se Aimtec zaměřuje, může firmám výrazně pomoct při opětovném rozjezdu výroby nebo při další podobné situaci, jaká je nyní v souvislosti s celosvětovou pandemií. 

„Již dříve jsme vzdálenou dodávku aplikovali všude, kde to bylo možné. Přesto naši konzultanti a vývojáři cestovali velmi často, a to především při analýzách, integračních testech a spouštění systémů do ostrého provozu, aby poskytli podporu přímo na místě. To momentálně není možné, a proto jsme vypracovali proces dodávky projektů plně na dálku,“ vysvětluje Rostislav Schwob, Supply Chain Solutions Director společnosti Aimtec. Řešení pro řízení a plánování výroby, skladové hospodářství, kontrolu kvality a dalších oblastí ve výrobě a logistice tak mohou firmy nasadit jednoduše za pomoci nástrojů, jako jsou například digitální dokumentace nebo cloudové testovacího prostředí; konzultanti Aimtecu jsou k dispozici prostřednictvím videokonferencí.

I na dálku je možné dodat řešení na míru se stejnou úrovní podpory

„Pro úspěšnou implementaci řešení je při vzdálené dodávce tým na straně našeho zákazníka a jeho aktivní zapojení důležitější než kdy dřív,“ uvádí Petr Eret, Senior Business Consultant ve společnosti Aimtec, a dodává: „Naší ceněnou přidanou hodnotou je nastavení systémů na míru zákaznických procesů. Při úvodní analýze jsme vždy procházeli provoz zákazníka, abychom vše správně pochopili. Dnes osobní prohlídku nahrazujeme videoprohlídkou v reálném čase a zákazníka tak nesvazuje ani aktuální omezené cestování.“

Dalších fází projektu, kterými jsou nastavení systémů a prototypování, se přesun ke kompletně vzdálené dodávce nedotkne. Zákazníci budou mít stále možnost využívat tréninková videa i testovací aplikaci v cloudu. Tým Aimtecu bude také k dispozici pro dotazy, dodatečná školení a další kroky. Největší změnou tak bude samotné spuštění systému, kdy bývali konzultanti ve většině případů přítomni přímo na místě. „Pro vzdálenou dodávku máme připraveny podrobné postupy a naše zákazníky celým procesem provedeme, abychom zajistili úspěšné nastavení a spuštění všech systémů i hardwaru. Z předchozích zkušeností víme, že je to možné, a věříme, že tímto krokem umožníme implementaci nových softwarových řešení, která mohou našim zákazníkům pomoct zefektivnit jejich procesy,“ dodává Eret.

Vzdálená dodávka od Aimtecu

Vzdálená dodávka je souhrn postupů a opatření pro možnost nasazení systémových řešení společnosti Aimtec bez nutnosti přítomnosti jejích konzultantů u zákazníka. Jde především o tréninková videa, testovací prostředí v cloudu i zaškolení pomocí videokonferencí. Firma tak reaguje především na omezení v souvislosti s pandemií koronaviru, aby firmám umožnila implementaci nových softwarových řešení a zefektivnění výrobních a logistických procesů. Služba je součástí Digital Delivery, jednoho z pilířů společnosti, který se zaměřuje na řízení projektů a jeho automatizaci a digitalizaci.

aimtecglobal.com