PODCAST #27: Jan Krejčí & Daniel Musil – Jak prodat stlačený vzduch?

PODCAST #27: Jan Krejčí & Daniel Musil – Jak prodat stlačený vzduch?
Název aktuální epizody podcastu Vše o průmyslu už asi napovídá, že opět trochu utečeme i směrem k marketingu. Nemusíte se však příliš obávat, protože pořád zůstáváme věrni také průmyslu.

B2B marketing, včetně toho průmyslového, musí ve větší míře čelit požadavkům na digitalizaci. Ano, průmysl digitalizuje na všech úrovních - nebo by aspoň měl. Nejde však dělat digitální marketing, pokud nemáte zvládnutý první krok. Vhodnou webovou prezentaci, kde jednoduše každá on-line kampaň má skončit.

Jednou z cest zvýšení prodejů do průmyslu třeba našla společnost Atlas Copco, když společně s agenturou AITOM spouštěli web www.stlactenaklady.cz

Nejen o tom, jestli a jak se dá prodat stlačený vzduch on-line, si s moderátorem povídají Jan Krejčí (Business Line Manager Divize průmyslových kompresorů v Atlas Copoco) a Daniel Musil (Account Director v agentuře AITOM).


Poslech a možnost odběru všech epizod v aplikacích:

Spotifyhttps://open.spotify.com/show/4XfKSj00k5yOR7Vwi5Hwh5

Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/cz/podcast/v%C5%A1e-o-pr%C5%AFmyslu/id1489539018

Google Podcast: https://www.google.com/podcasts?feed=aHR0cHM6Ly9hdWRpb2Jvb20uY29tL2NoYW5uZWxzLzUwMTE4MzIucnNz

Lecton: https://lectonapp.com/cz/podcast/3a527175-5f3a-4890-9217-10b19d007491?_lst 

lecton subscription btn 2

Lukáš Smelík

Šéfredaktor časopisu Control Engineering Česko se soustřeďuje zejména na témata spojená s digitalizací, automatizací a robotizací průmyslu. Příspěvky se snaží odhalovat současné trendy a nálady na tuzemském i světovém trhu.